lørdag 15. mars 2014

Da var ny blogg i full sving!

Hei og god lørdag, alle sammen! Da var jeg altså tilbake med helt fersk blogg, og denne gangen blir det foto over hele linja! Jeg har virkelig blitt bitt av fotobasillen l løpet av de siste par årene - det er en fantastisk morsom hobby, og kameraet er en super turkamerat! Jeg har sett steder og ting i min jakt på akkurat DET motivet som jeg ellers aldri hadde fått med meg. Så her inne deler jeg det jeg ser med dere, og hvis dere føler for å legge igjen en hilsen eller en kommentar blir jeg kjempeglad! Da hopper jeg i det, og deler dagens fangst!


Morgen ved Leirkup i Gjerpensdalen

Gammel mosegrodd og fin mur

Søte,små Tussillago

En skigard

Vårgrønn skog

Tuntreet på Århus

Norsjø i Telemark

De vakreste små blå

Fjærekilen i Skien

Sola opp over Gjerpensdalen

Stille kveldsro ved Bakkestranda

DA VAR FØRSTE INNLEGG PÅ PLASS, HA EN FLOTT HELG VIDERE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar