onsdag 19. mars 2014

Rundtomkring i byen min.

Hei på dere.Etter en noe grå start imorges ble det en virkelig flott solskinnsdag,så jeg tilbrakte den ute på en liten rundtur i byen, og her er noen glimt av hvordan det ser ut i mitt hjørne av verden idag.



Dette er tatt på mitt "hemmelige" sted på Skotfoss
 


         Vakkert sted,dette.  

 Til venstre kan flotte Skotfoss kirke skimtes der den speiler seg.


 Utsikt over Skienselva mot Gråten,der jeg vokste opp.


Og dette er Brekkeparken,med hovedhuset sett fra Øvregate.





  Bildene ovenfor er også tatt i flotte Brekkeparken.
  Gleder meg veldig til blomstringen her, bare noen
 korte uker nå,så kommer det blomster i alle farger

      Men enn så lenge blir det et bilde av disse små skjønnhetene, som har kommet fram langs gjerdene rundt parken.:) 
Da sier jeg takk for følget,og håper dere likte dagens lille runde.:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar