mandag 21. april 2014

Bli med en tur i Brekkeparken.

Hei på dere.:-) Da kom siste fridagen denne påsken, og heldige oss nyter fortsatt rundt 20 pluss og strålende vårvær! Og idag vil jeg ta dere med til det fineste stedet jeg vet om, nemlig Brekkeparken. For dere som ikke har vært her før kan jeg fortelle at dette er et gammelt,statelig hjem som nå er museum og hagen er en fantastisk vakker park. Jeg var her så fort de åpnet portene idag, og fikk gå helt uforstyrret rundt i nesten en time før det dukket opp flere borgere som ville nyte sola her. Total stillhet og ro rundt disse gamle veggene gir en helt spesiell følelse av tidløshet.♥ Heldigvis holdt det residente spøkelse,Den Grå Damen, seg høflig unna der jeg ruslet rundt og knipset- noe jeg satte stor pris på.;-) Men bilder ble det, og her er noen:


















Dette nederste bildet er utsikten over byen fra parken - fine byen vår.♥
Vel, da sier jeg takk for følget for idag, vi sees snart igjen. Ha en finfin siste påskedag. :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar