lørdag 4. april 2015

Påskeferie!

God påske, dere! For et fantastisk vær vi har hatt så langt denne påsken ~ sol,sol og atter sol! Langfredag morgen ved daggry dro jeg ut til Eidangerfjorden, og for meg finnes det ikke noe bedre enn påske ved sjøen. Så tidlig om morgenen var det blikkstille og fredelig, med unntak av et nydelig svanepar og en liten båt med folk ute i samme ærend som meg: Å kose seg!
Og like fint var det i morges, så da gikk turen og morgenkaffen til Fjærekilen, hvor sola begynte å varme før halv ni på morgenen ~ herlig! Ei lita snokerunde i byen har det også blitt sånn innimellom, morgenstemning i fine Skien er ikke å forakte.


Morgenstund ved fjorden





Blått teppe i en vakker hage jeg vet om...

Sola runder hjørnet på Fjærekilen

Ibsen holder vakt

Et gammelt vindu

Byen vår.

En gløtt inn i Brekkeparken

En detalj fra Ibsens buskevekster

Og nå skal jeg tilbringe ettermiddagen i solveggen med en god bok og en kopp varm sjokolade.



VI SEES SNART, HA EN FORTSATT FIN PÅSKE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar