søndag 21. juni 2015

Midtsommerfarger

Hei på dere! Da har vi vært heldige og hatt en hel helg med  nydelig vær og skikkelig sommervarme, og det var kjærkomment. Her hjemme har det vært pusling i hagen og småfornyelser på terrassen, og selvfølgelig noen fine fototurer hist og pist.:-) Og imorges var jeg tidlig på veien for å samle syv slag markblomster til St.Hans~ det har jeg nemlig hørt bringer lykke! I Gjerpensdalen fant jeg alle syv, og flere til, så det viste seg å være ganske lett. De står i et gammelt Norgesglass og pynter opp kjøkkenet mitt, og er så vakre så.:-)
Turer har det også blitt til Mule Varde, rundt Norsjø og litt på kryss og tvers. Sånn omtrent har min helg sett ut:













To dager igjen til årets lyseste natt, og min yngstesnuppes bursdag.♡

HA EN HERLIG SOMMERSØNDAG,ALLE SAMMEN!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar