mandag 5. oktober 2015

På fargejakt.

God mandag til dere! Ny uke, ny måned ~ nesten, iallfall ~ og et nytt innlegg på bloggen fra meg.  Oktober er tida for levende lys, innekos, turer i frisk og klar høstluft og ikke minst ~ FARGER! Etter et noe ublidt møte med høstens første forkjølelse fikk jeg en finfin tur med kamera i helgen, og overalt gløder fargene så det nesten svir i øynene.:-)
Jeg fant noen bilder i arkivet fra tidligere oktobermåneder også som jeg ikke har delt med dere før, så jeg slenger dem like godt med, jeg.:-)






Disse fire øverste bildene er fra tidligere år, tatt i Seljord og Larvik.











Mørke høstkvelder kan også benyttes til ulike små prosjekter hjemme, og mens jeg venter på den første frostmorgnen males og pusses det på møbler og liknende. Noe nyttig skal man jo finne på mellom fotorundene. :-)
Vi sees snart, forhåpentligvis med noen glimt av glitrende frost.♡

HA EN FINFIN MANDAG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar