![]() |
| Somebody's watching me....? |
![]() |
| Sola på vei opp over fjorden |
![]() |
| Novemberfarger |
![]() |
| Gullskimmer på fjorden noen øyeblikk |
![]() |
| Ingenting å si på utsikten herfra - unte meg en pust i bakken. |
![]() |
| Min fascinasjon med gamle, mosegrodde røtter og trær |
![]() |
| Dette er fra gårsdagen, da et lite opphold i regnet tryllet fram skodde og et nydelig lys |
![]() |
| Langs Falkumelva |
Alt i alt begynner november ganske fint, synes jeg. Og jeg har allerede neste safari planlagt ~ nå trengs bare et lite touch av frost..
FORTSATT GOD SØNDAG TIL DERE!








Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar