![]() |
| Disse var dagens fangst fra morgenrunden min rundt Porsgrunn og Solum |
![]() |
| Som noen av dere sikkert ser er disse fra Skotfoss og Dalsbygda |
![]() |
| Gjerpen |
![]() |
| Brevik en spesielt vakker ettermiddag |
![]() |
| Et furutre i Solum en fin snødag i vinteren som var ~ håper på litt julesnø snart. |
![]() |
| Dagens dato 2012 i nabolaget |
HA EN FINFIN HELG VIDERE - BARE TO HELGER IGJEN TIL JUL, OG VI SEES SNART!

















Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar