![]() |
| Langs elva i Bø |
![]() |
| Et lite dryss, iallfall.. |
![]() |
| Hvit frost |
![]() |
| Gamlestua |
![]() |
| Ensomt |
![]() |
| Gammelt tun |
![]() |
| Langs veien til Garvikstrondi |
![]() |
| Langt til neste nabo |
![]() |
| Stille og vakkert |
![]() |
| Rester av høst |
![]() |
| Telemarksfjell ♡ |
![]() |
![]() |
| Fuglelek på Seljordsvannet |
![]() |
| Et lite, hvitrimet juletre i skogen |
![]() |
| Vakre Seljord kirke |
Så snø var det ikke mengder av her heller altså ~ men det kom noen dunlette flak, så hvem vet om ikke vi får litt her nede også før jul! Og vakkert er det utvilsomt i Seljord uansett, så det var verdt turen.
TRE LYS ER TENT NÅ, SÅ EN LITEN UKE NÅ SÅ ER DET JUL! VI SNAKKES SNART.

















Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar