![]() |
| Maria Nøkleblom ved fjorden |
![]() |
| Mule Varde |
![]() |
| Snart sommerklart |
![]() |
| Magnolia mot gammel vegg |
![]() |
| Senkveld ved Solum Kirke |
![]() |
| Holtagården |
![]() |
| Småbrukern på Frogner |
![]() |
| Solum prestegård |
![]() |
| Mot Brekka |
![]() |
| Solnedgang over Gjerpensdalen |
![]() |
| Byen min. |
![]() |
| En vakker kveld ved Fjærekilen |
![]() |
| I en vakker hage.. |
![]() |
| Snipetorp |
Mye fint å se på denne tiden, altså. Og snart er det mai og tid for sommerblomster og uteliv. Gleder meg!
HA EN GOD HELG VIDERE, ALLE SAMMEN, VI SEES SNART!














Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar