Og like fint var det i morges, så da gikk turen og morgenkaffen til Fjærekilen, hvor sola begynte å varme før halv ni på morgenen ~ herlig! Ei lita snokerunde i byen har det også blitt sånn innimellom, morgenstemning i fine Skien er ikke å forakte.
![]() |
| Morgenstund ved fjorden |
![]() |
| Blått teppe i en vakker hage jeg vet om... |
![]() |
| Sola runder hjørnet på Fjærekilen |
![]() |
| Ibsen holder vakt |
![]() |
| Et gammelt vindu |
![]() |
| Byen vår. |
![]() |
| En gløtt inn i Brekkeparken |
![]() |
| En detalj fra Ibsens buskevekster |
Og nå skal jeg tilbringe ettermiddagen i solveggen med en god bok og en kopp varm sjokolade.
VI SEES SNART, HA EN FORTSATT FIN PÅSKE!













Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar